perjantai 12. lokakuuta 2012

Rakkaustarina mun (punaisin) silmin

Ihmiset on pyytänyt poustausta mun versiosta meidän rakkaustarinasta. Meni hetki tässä muistellessa vanhoja, tässä se tulee. Varaa vierellesi nenäliinat...Not. Tämä tarina alkoi näin:

Oli kaunis prinsessa joka nukkui ikuista unta, jonka voisi herättää vain suudelmalla rakkaalta prinssiltä. Sit mä saavuin, pussasin, ja se heräs! Noi ei ihan, mut ois se voinu noinkin mennä. Mä olin nuori ja omast mielestäni semi komee, ylimielinen, itserakas, ja hukassa oleva nuorimies vielä noihin aikoihin. Maailma siisteintä oli vetää mukii, odottelin vaan hetkiä että pääsis vetämään lisää, millään muulla ei oikeestaan ollut väliä. Kunhan pääs parhaiden kavereiden kanssa vaan heiluu, hämmentää, ja aiheuttaa pahennusta.

Mun yks parhaista ja pitkäaikaisemmistä ystävistä Tuomas, pyys mua duuniin Club Oopperaan, en ollut aikaisemmin tehnyt päivääkään alan hommia. Siellä mä sitten olin, myin teineille kuppii, eikä hajuakaan miten toi homma toimii. Mulla oli menossa tossa vaiheessa joku semi hevarivaihe, oli irokeesiä, meikatut silmät, ja mustat kynsilakat, haisin miehelle, ja kuuntelin erittäin vihaista musiikkia. Kuuntelen edelleenkin, mut nyt mun ei tee enään mieli polttaa autoja, potkia roskiksia, tai tapella vaan huvikseen.

Mun duunissa pyöri paljon tyttöjä, ja sai olla huomion keskipisteenä, se oli jotain sellast junnuna et mä luulin et mä olen jumalasta seuraava. Mut mä olin oikeesti juopost kerjäläisest seuraava, alaspäin. Tuli vietyä tyttöjä kotiin, ja skaala oli laaja: Rotkosta hirvikolariin. En kiinnostunu kenestäkään oikeesti, kunhan pidin hauskaa dokauksen sivussa frendien kanssa. Kun toin tytön kotiin, en jättänyt ikkunaa auki illalla sen takii, et tunnelma olis niin kuuma, vaan sen takii että aamulla olis helpompi hypätä ikkunasta kun kadutti TAAS niin saatanasti.

Yhtenä iltana kaikki muuttu, tuntu kun olis jääny auton alle. Leina pamahti mun duunipaikalle sen frendien kanssa, juomaan perryä muovituopeista eurolla (kyllä, perryä eurolla, nam). Siinä oli jotain niin kuumaa et mä en voinut käsittää. Tuli samaan aikaan sellanen olo kun olis saanut sähköiskun, hyvällä tavalla. Mä olin ihan myyty. Mun oli pakko saada toi mimmi mun iholle, jotenkin, ajattelin ekaks.

Smuuttina miehenä menin sitten, ja löin kasan drinkkilippuja sen käteen, sanomatta sanaakaan, ja juoksin pois kun ens saanut sanaakaan ulos suusta, jäädyin. Leina oli vähän kujalla, se varmaan luuli et mä oon joku promohannu joka jakaa ilmaisia juomia, tai sit se luuli et oon mykkä tai jotain. Siellä mä sit duunissa olin loppupäivän, paskat housussa kun jännitti niin paljon. Duunipäivän jälkeen mä kaivoin Leinan numeron Tuomakselta (joka oli samanlainen roskis kun minä noihin aikoihin, terkkuja), mut nykyään yks skarpeimmist kundeista jota tiedän, jolla on kuuma mimmi, hyvä duuni ja hyvät hauikset.

Sain kun sainkin Leinan treffeille mun kanssa. Ei tienny mihin lähti! Treffeillä edelleen jatkoin samaa jäätymistä, Leina piti keskustelua yllä. Jotain se mussa näki, kun suostui näkemään uudestaan ja uudestaan. mä olin ihan taivaissa, odotin vaan milloin saan nähdä uudestaan. Jotenkin hassusti se tunne että halus vain pöksyihin, vaihtu että mä halusin muutakin, mä halusin tästä naisestä kaiken. Kun mä tapasin Leinan, mä olin todella huonossa kondiksessa, painoin about 65-70kg, olin ihan valkoinen. Tosta ajasta musta ei ole kauheesti kuvia edes, kun olin niin hoikka et kuvissä näyttää et oon haamu tai valotus virhe. Noista ajoista paino hiipiny sinne 90kg molemmin puolin, ja on ihan ok kondikses, kausiluontoisesti:)

Meillä on ollu ylämäkii, ja todella jyrkkiä alamäkiä. Kaikki ne vahvistaa. Rakkaus ei ole koskaan kuollut. Aina ollaan jaksettu uskoo tulevaisuuteen, vaik hetkittäin tuntunu että tää on liian raskasta. Sillä määrällä energiaa mitä me ollaan laitettu 8 vuoden aikana riitelyyn, pyörittäs Kampin keskuksen sähköjä vuoteen 2020 asti. Mun Äiti, Leinan äiti, mun tärkeimmät ystävät, on aina tukenut mua, kun on ollut vaikeeta, ja kannustanu tsemppaamaan, ei luovuttamaan. Mä tiedän että mä olen todella vaikea ihminen jonka kanssa elää, mulla on mielipiteitä joissa en taivu, oon kiukkunen nälkäisenä, oon ihan 6v pojan tasolla silloin, ja paljon muuta. Mutta tässä ollaan silti.

Hyviä tyttöjä, joihin luottaa, joita rakastaa, ja jotka rakastaa takaisin, ja jotka antaa samaa hyvää takaisin, on vähän. Sama toimii tytöt toisinpäin! Pitäkää niistä kiinni.

Pus Pus,

Toni K










34 kommenttia:

  1. Omalla tavallaan ihana tarina, sai hymy kasvoilla lukea tätä.. noi jäätymiset kuulostaa niin söpöltä :D :D (tuli elävästi mieleen mieheni jäätymiset meidän ensi treffeillä) ja joo voisin kuvitella et nykynen tyyli sopii sulle 100% paremmin mitä irokeesi, meikatut silmät ja musta kynsilakka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl tää bold on mun juttu, kun ei noi hiukset enää kasvakkaan...

      Toni K

      Poista
  2. Ihan paras rakkaustarina, tuhkimo kamaa :D Kirjotatte molemmat tosi hauskasti, keep up the good work!
    Ja iso kiitos vielä siitä pepputreenistä, heti kun flunssa on taltutettu niin salille rääkkäämään takalistoa..woop.

    VastaaPoista
  3. Haluisin kommentoida mutta menin ihan sanattomaks enkä tiedä mitä sanoa.. Mutta tää teksti on tosi ihanalla tavalla kirjotettu ja ihanaa kun sinä ja leina löysitte toisenne! Ootte todella näyttävä pari :) ja mikä parasta ihanaa kun teitte blogin

    VastaaPoista
  4. Onks leina vielä miss helsinki kisassa mukana?

    VastaaPoista
  5. Hahha, ihana lukea tää stoori teidän kummankin kirjottamana, eri näkökulmasta :) Mä oon ihan täysiä jääny teidän blogiin koukkuun. Tää on todella monipuolinen ja päivitätte tätä kivaa tahtia, joten on kiva kun riittää luettavaa ;) Jatkakaa samaan malliin!
    Kummatkin teidät "tiedän" entuudestaan. Tonin sieltä Oopperasta (joka oli kyllä sillon 18vuotiaana ihan paras mesta!) ja Leinan ehkä enemmänkin musahommista :) Tunnutte sopivan hyvin yhteen ja ootte kummatkin ihan sairaan kuumia :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Me ollaan vähän kun tuli ja jää, mut kyl tää tästä!

      Toni K

      Poista
  6. Vitsit tää teidän blogi on mahti! Kirjotatte niin rehelliseti ja avoimesti ja omalla tyylillänne. Tullu satunnaisesti luettuu ja aina saa hymyilee, jee :)

    -tiippa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa, jatka lukemist, kokeillaan saada hymyy irtoo:)

      Toni K

      Poista
  7. oon nyt lukenu jokaisen postauksen ja täytyy kyl sanoo et kertaheitol tää blogi meni ykköseks! Ps. Munki treenihimo vaa kasvaa ku lukee täält vinkkei! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos! Treeniä vaan kehiin, tekee nannaa sielulle ja ruumiille!

      Toni K

      Poista
  8. kiitti järjettömän hyvästä blogista, saa hihitellä ja vuoroin pärskhädellä kahveet näytölle ku lukee teidän juttuja. kaunis tarina, jäätymisistä huolimatta! :D

    VastaaPoista
  9. Voi että, ulkonäkö antaa sinusta aivan täysin erilaisen kuvan kuin nämä tekstit. Saatat näyttää jotenkin leuhkalta tai ylimieliseltä, mutta teksteistä huomaa, että olet aito ja jalat maassa oleva tyyppi, siis jotenkin aivan huikeaa! Tosi mukava lukea näitä teidän omalla tyylillä kirjoittamianne juttuja, oikeaa elämää rennolla otteella, helppo samaistua(: Ihana sekoitus treenijuttuja ja muuta löpinää, jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika moni ihminen on erilainen kun ulkokuoro antaa ymmärtää, ja must se on ihan kiva juttu! Löpinää meil riittää:)

      Toni K

      Poista
  10. Kiva lukea molempien versio teidän rakkaustarinan ensi askelista. :)
    Päädyin lukemaan blogianne ocJulian mainittua teistä omassa postauksessaan. Olen jo pitkään ihastellut Julian blogissa vilahtaneita Leinan asuja ja halusin katsastaa, millaisen blogin pistätte pystyyn. Nyt vähän aikaa blogia seuranneena päädyn varmasti vakilukijaksenne. :)
    Puhekieliseen tekstiin yleiskielen sijaan kesti hetki tottua, mutta valinta kirjoittaa puhekielellä tuntuu teille luontevalta: kuin juttelisitte meille lukijoille kaiken, mitä blogissanne kerrotte. Monet lukijat ovat esittäneet toivepostauksiaan, saman teen minäkin. Lukisin mielelläni postauksia molempien tyylistä, shoppailusta, kauneudenhoidosta, treenivinkeistä, ruokavaliosta, matkailusta, ravintoloista, parisuhteen hoitamisesta ja tavallisesta arjesta. Kiitos pirteästä ja hyväntuulisesta blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! yritetään kirjoitella vähän kaikest, mitä meidän elämäs tapahtuu, ja kirjoitella jutuist mitä jengi pyytää.

      Toni K

      Poista
  11. Täytyy kyllä kehua sun kirjotustyyliä, osaat kirjottaa hauskasti ja sitä on mukava lukea! (:
    Ihan loistava blogi, yks parhaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nöyrä kiitos!! jatka lukemist, yritetään viel parantaa, siihen ei paljon vaadita:)

      Toni K

      Poista
  12. Ei ois uskonu että näin kiva stoori tulee miehen "suusta", jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl miehetkin osaa välil ihan kivoi, kun ne tsemppaa :)

      Toni K

      Poista
  13. Teillä on tosi kiva blogi. Ihan parasta kun ette yritä matkia ketään/kenenkään blogia vaan teette niin oman näköstä juttua! Huippua! Olen lisännyt teidän blogin jo kirjanmerkkeihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattis! Vaikee matkii kun en oo ikinä lukenu yhtään blogii:) Joka päivä oppii uutta. Jatka lukemist:)

      Toni K

      Poista
  14. Teillä molemmilla on aivan älyttömän hauska tapa kirjoittaa blogia! Puhutte suoraan (niin kuin pitääkin) asioista niin kuin ne ovat. :)saatte hymyn huulille monen lukijan kasvoille! Jatkakaa samaan tapaan! :D

    VastaaPoista
  15. Jee oon liekeissä teidän blogista, tänään vasta aloin plärää tätä läpi. Ootte lempparityyppejä! Pusss

    VastaaPoista
  16. Ylhäällä olevassa kommentissa pieni jäätyminen! Janna!!! Moi!!! Pus <3

    VastaaPoista
  17. Leinalt kans pusui! siirappii!!!

    VastaaPoista
  18. Huippuja tyyppejä ootte <3 mahtava tää tarina, rakkaudesta kannattaa taistella, se on sen arvoista! Ihanaa kun kirjotatte kumpiki myös vaikeista asioista eikä kaikki oo vaan pitsiä ja ruusuja, vaikka vois kuvitella et toi kauneus nousee päähän ;) niin teillä tuntuu olevan jalat maassa! jatkakaa samaa rataa niin me kaikki jatketaan lukemista! =)

    VastaaPoista
  19. Karu fakta on nykyään se, että ainakin baareissa hypätessä pitää ensin näyttää joltakin, että kukaan mukava nainen viitsii edes kiinnostua. Joko erikoiselta tai sitten viimeisen päälle huolitellulta. Jotkut Namun kaltaiset sedulat tai muut pintaliitopaikat on ihan mahdottomia mihinkään kanssakäymiseen, kun tavismiehillä ei valitettavasti ole mahkuja päästä edes ns. esikatselmuksesta läpi. Mutta sitten jos ja kun vaan pystyisi sopivassa tilanteessa näyttämään itsestään jotain muutakin kuin ulkokuoren, saisi mahdollisuuden pitää siitä kultakimpaleesta kiinnikin. Mutta; hieno tarina ja paljon onnea molemmille jatkossakin - teidän taival on varmasti vasta alussa!
    -Mika

    VastaaPoista